så var det en rubrik som fattades också..

Dags att få tummen ur röven och uppdatera.
Men glöm inte att jag har förvarnat om att denna blogg kommer dö ut inom kort.....

Det har hänt en hel del sen sist, både roliga och tråkiga saker. Faktiskt så har det hänt så mkt att jag inte ens har tålamod att återberätta allt.
Såå, det får vara en hemlighet för er som inte har vart med och upplevt det i verkliga livet.



Tim, du får fanimej kämpa nu. Det finns inte i världshistorien att ge upp för dig, det funkar inte så. Du vet att jag tänker på dig dag som natt och håller mina tummar för dig. Eller iaf en av dem eftersom det betyder otur att hålla båda.
Det är lätt att vara efterklok, men varför? Varför lyssnade du inte, varför var du tvungen att åka, varför var du tvungen att köra så fort...? Om man ändå kunde spola tiden tillbaka och göra om. Hoppas Du har ett samvete som äter upp dig innifrån, hoppas Du inte kan sova på nätterna, hoppas Du mår skit.... För du förtjänar att må så dåligt du bara kan.. Du är inte ens värd vatten i mina ögon. Hur kunde du låta detta ske?


Helgen har vart relativt lugn, har vart hund/husvakt åt mormor och morfar. Har bott där sen i torsdags.
Hjälpt Malin att passa Julius när hon har haft annat för sig eftersom hans pappa inte är så jävla mkt att hänga i julgran, tyvärr.
Igår vart det vin, jag och Malin satt hemma hos henne och pimplade en skvätt. Sen kom Patrik och Ted (?) förbi. Då åkte jag hem och sov!



Nöjd? ;)


Nu ska jag gå o tappa en sten på min fot och kanske bryta ett ben eller två, men vi hörs en annan dag lite närmare jul då.

Puss o Kram.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nämen va roligt att du skriver ;)

Vad är det som har hänt om man får fråga?

Hoppas allt är bra, men vi sågs ju idag :p

Kram

2008-08-19 @ 23:38:42
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är en MC olycka. Vill inte gå in på vad mer som har hänt här på internet, kan ta det när vi ses. Kommer väl glida förbi er ikväll :) Ses då!

2008-08-20 @ 08:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0