vänd om.

eller i andra ord; turn around... minnen. martina. alltid. du och jag.
Nostalgisk på kvällskvisten.
"if you only hold me tight, we´ll be holding on forever.."
så sant, så sant.


sitter här i min ensamhet och väntar på mallanbrallan. ska köra tim o knärten till rättvik o dunka musik i hitlersläden som dem så fint har döpt tims merca till. fråga mig inte varför. jag svarar inte. för jag vet inte.
meeeen, talar med viss erfarenhet när jag säger att dem kan bli skapligt dryga så vi får väl se hur länge dem får sitta kvar i bilen innan vi dumpar dem ;) haha.

jobbat som vanligt. såå kul. med en massa ironi.
martin har dumförklarat mig typ elva miljoner gånger idag. men jag är inte bitter. han kommer få igen... den dagen jag har blivit smartare än honom ska han allt få se! HAH.

stallet på eftermiddagen, som vanligt.




ääh, balle på det här nu. ska gå o bryta en arm eller två.
HarebraHEEEEEJ!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jahadu, minnen för alltid :)

2008-08-01 @ 23:05:53
URL: http://theamartina.blogg.se/
Postat av: Martina

Nähäpp.

2008-08-13 @ 08:11:39
URL: http://theamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0