Varför måste man ha rubrik?

pissväder och skoskav. Kan det bli bättre?

Slapp dag, vaknade av en kramsjuk Julius imorse vid kvart i nio. Kan man få ett bättre uppvaknande efter 3 timmars sömn? Nej, tror inte det du. Tog med hundskrället och gick till dagis med Bulan. Sen for jag o MallanBrallan ner på stan, uträttade diverse ärenden. Bra jobbat.

Skulle glida vidare till café vi 3. Men då kom detta enorma skyfall och svepte in över falu stad.. Så vi stog och tryckte under ett litet tak och tittade på vattnet som forsade fram och spolade bort allt som kom i dess väg. Nästan....
Tröttnade efter sisådär 20 minuter och trotsade naturens krafter och gick och käkade ändå. Hej din dränkta katt kändes det som man ville skrika till sig själv. Men jag är inte bitter.


Var upp en sväng tll sjukan o hälsade på Tim också.
Kämpa på, du fixar det här.
Han var vaken idag men ganska deppig.. Inge skoj att se honom alls. Jag är inte kristen och jag tror inte på Gud, men efter förra onsdagen ber jag var och varannan dag. Hoppas Gud kan förlåta mig och mina synder och lyssna på mina böner. Även om jag har vart elak och hemsk och abdikerat ur svenska kyrkan. Det är för Tims skull, så fan ta dig om du inte lyssnar ditt skrälle.
Glöm inte bort löftet... Det kommer alltid att gälla, ALLTID.


Var barnvakt åt Bulan efter jobbet igår. Malin skulle upp till Tim på sjukhuset.. Han härjade väl runt här med mamma och levde livets glada dagar.

Åkte med till Malin sen och vi pimplade väl en skvätt vin och snackade skit.
Typ när det var dags för sängläge och skönhetssömn glider Patrik och Adde förbi, jahaja det var den sömnen ja.. Tack. Dem stannade väl kvar och levde rövare fram till småtimmarna och solen var på väg upp.
Me va fan, jag klagar inte. Ung och fräsch som man är pallar man väl med det.. Jo, tjena kungen! Jag är som ett vandrande lik idag. Och ska väl inte ens gå in närmare på hur fan man ser ut sen heller.



jajajjajajaaaa, ooorkar inte nå mer nu. Väntar på Pattepastej och pizza på Take Away.
Tjockholmen nästa, Sandra chekar in.



Nu ska jag pilla upp mitt skavsår och sätta på mig försmå skor och gå en långpromenad i brist på annat.
Kanske amputera foten när man ändå är igång.... Ses sen.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0