Årets bästa dag 2008 - och priset går till 22 december!

Jag är så lycklig och pirrig i hela kroppen, det är nästan så jag studsar runt och sjunger falskt ;D
Men.. Så roligt ska vi inte ha det för jag tror att både katter och hundar flyr för sitt liv om jag börjar sjunga.. Fast igentligen, DET KAN DOM HA!

Den 22 december kommer vara världens bästa dag, iaf det här året!
Jag blir faktiskt en gnutta avundsjuk. För jag skulle vilja plocka ner min älskling från himlen o knöla in honom i en box o lukta på hans man tills den ramlade av. Men jag ska övertala Martina att jag får lukta på hennes man tills den ramlar av (haha, fult för det är inte "hennes" man).


Kanske ska komma fram till saken vad som kommer hända den 22 också, för jag gissar på att ni är skapligt nyfikna!
Faaaaast.... Kanske ska ha det som överraskning, så det blir lite mer spännande.
Moahahahaaa, elakt värre.
















Glimt kommer hem då, och nu håller jag på att studsa av stolen så innan jag ramlar i golvet och gör illa mig ska jag lägga ner det här.


Bajs på dig, du har en ful tjej!

Kommentarer
Postat av: Martina

haha ååååh ja du får lukta på den hur mycket du vill! :D

2008-12-01 @ 20:34:47
URL: http://theamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0