Ett desperat försök

Hur ska man lyckas bli trött på kvällen och somna i normal tid, tips är mer än hjärtligt välkomna!
Jag sitter här i min ensamhet och försöker få John Blund att hälsa på mig me det misslyckas gång efter annan.. Jag tror jag blir lite smått galen av detta.
Spelar ingen roll att jag går upp i tid på morgonen och verkligen försöker anstränga dagen till max, jag är ändå pigg som en lärka när man som normal människa borde göra kudden sällskap. Kanske om jag häller i mig en flaska renat och ett par bärs.. Men hur fint mår man dahen efter? Nej just det!

Det kommer svamlas och tjatas i detta inlägg, för jag har ju hela natten på mig.. Haha, stackars er.
Glädjande dock är att jag ska vara i stallet halv nio imorn. Så det finns ett slut på eländet tids nog. Hurra för er!


Det börjar närma sig jul, jag längtar för jag vill ha MAT :D älskar julmat och under loppet av 3 dagar kan jag med lätthet gå upp 10 kilo pga den goda maten som smälter som sammet i munnen. Min mage är bottenlös när det nalkas skinka, janssons, sill och nubbe ;) Bli inte förvånade om jag efter mellandagarna ser ut som en rullande julskinka! Fast med lite tur kanske man gör av med hälften på den beryktade fetaste juldagsfesten i världshistoien. Ska bli intressant o se vad magasinet ha att erbjuda.. Ska tydligen vara 1500 biljetter sålda. Jippihej. 
Har dock ett yttepytteplutt problem.. Vem ska få den äran att gå med mig? Eftersom ingen av mina gåutkompisar (även bästisar) har biljett.. Men det löser sig nog, ska tvinga nån hjälplös jävel att stå ut med mig. ^^
 
Men innan jul ska det hinnas med en inflyttningsfest hos min favoritkompis Elias. Han och Lisa (hans tjej) har flyttat ihop så det blir trevligt. Det jag inte tycker är tervligt dock är att han har flyttat från bojsen.. Vem ska jag nu dela fylletaxi hem med? Otrevligt var ordet.




Jag har en hemlis, det är ganska fränt.
För bara jag och min hemlis vet, och så kommer det förbli.
Nyfiken?




Fitta fat handgranat.
oj så moget.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är bara fint här också. kul att du håller bloggen vid liv ;)

2008-12-20 @ 00:18:06
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Martina

Hahaha åååh tänker på i onsdags nu.. Möter en bil med häst och vagn på smal väg..

Du; "Fitta"

Jag; "Fat... Handgranat."



Fulaste nånsin

2008-12-20 @ 16:00:21
URL: http://theamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0