"Stockholm i mitt hjärta" - Sjunger falskt OCH högt!

Kan man vara vaken för evigt bara på ren vilja?
Jag tror jag kan lyckas med det, har inte sovit speciellt mkt sen i tisdags, jag kommer aldrig bli normal. haha.

I onsdags for jag och Grynhild till el Stockholmo på ett hemligt uppdrag.
Det var trevligt, om man bortser från blåsten längs Strandvägen och alla äckliga duvor som finns i denna stad. Funderade lite smått på utgång på kvällen, och det vart det också. Dock nyktert.
Jag o Malin gled väl ner på etage vid 12 snåret, för en gångs skull var det roligt ute utan alkohol. Smärre missöden som att folk häller öl över en får man väl räkna bort.
Gick på efterferre trots mitt ofulla tillstånd, men det vara bara för sakens skull.. Det ska alltid vara efterfest :D haha. Och lite för att den sötaste människan jag vet om för tillfället var där!

Kom hem vid sju på morgonkvisten o tänkte sova som en gris, men det fick man ju fan för. Klockan kvart i åtta ringer en viss herr Johan och talar om att hans hund kommer instudsandes genom min dörr inom 4 sekunder.. Jahaja, det var bara o kliva upp o leka duktig hundvakt! Men vad gör man inte för o vara en snäll människa, TROTS att han är en elak en ;p

Terroristen Ippo åt upp min julkalender..... :( :( :( dumma dumma han!



Äh, fuck off o hej då!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sen NÄR är du brunett!?! :O ;)

Allt är bara bra här, men jag saknar DIG!! Har du flyttat hem? Var nog miljarder år sen vi sågs!

Puss på sötaste

2008-12-05 @ 14:03:09
URL: http://vitherdehund.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0