Sveriges STÖRSTA skitsnackarställe; Falun!

Fan vad jag hatar denna stad.. Folk har verkligen inget eget liv och förpestar då andras genom att snacka skit tills tungan ramlar av.

Det gå inte en dag, inte ens en timme, utan att man hör något som kan få ens öron att trilla av. Det är så tragiskt att folk (om dom ens kan kallas det) ska sprida falska rykten och snacka skit till höger och vänster. Fattar dom inte att det är så jävla tråkigt att lyssna på dom. Har ni så fruktansvärt tråkigt och innehållslöst liv att det ända som roar er är att sprida dynga om andra?
Jag ska inte påstå att jag är så mkt bättre själv, men jag hittar fan inte på helt osanna saker och bara tar saker i tomma intet och sprider vidare för att roa mitt eget liv.

Bara för att man råkar stå o snacka med en kille på stan en fredagsnatt så har man automatiskt tagit med denna person hem och, på ren svenska, knullat med honom hela natten.
Men fine, nästa gång jag ser Dig på stan med ngn som du kanske inte borde ta hem o knulla så vet jag ju vad du gjort resten av natten.. Haha, synden straffar sig själv. Hört talas om Karma. För du kommer få igen, var så säker. Och hade du lyckats sabba min vänskap med ditt skitsnack så hade jag seriöst dränkt dig i bajs. Du skulle få äta bajs till frukost, till lunch och till middag för du är inte värd mer än så i mina ögon. Äckliga parasit.
Jag kanske ska berätta allt jag vet som du har sagt.. Eller så låter jag bli för att slippa sjunka till din nivå. För jag vill inte vara lika låg och rutten som dig.

Nåväl.. Nog om det. Jag orkar seriöst inte bry mig.

Lycka idag är att Svedens Glimt kommer hem <3



God jävla Jul, hoppas du sätter skinkan i halsen och spyr hela julafton!

Kommentarer
Postat av: F E B B

Fin blogg!! :)

2008-12-22 @ 13:21:19
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det var helt okej, lite väl på lyset. men jo jag hade kul. hade du skoj? ja men detsamma blir för långt mellan gångerna :)

2008-12-23 @ 08:17:45
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: carro/Häxan

God jul och gott nytt år på dig!

2008-12-23 @ 19:59:00
URL: http://caroline1981.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha okeej, ja det kanske vart liiite mycket för henne då ;) skulle inte vilja vara henne morgonen efter. händer nu på jul då? Kram

2008-12-23 @ 23:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0