vandrande lik, även kallad hålögd vålnad - tadaa; SANDRA!

håhåjaja, vad är väl en bal på slottet i jämförelse med SÖMN?
jag tror jag har blivit förvandlad till en zombi (mer död en levande och i total avsaknad av sömn). har inte sovit sen i fredags, är dödstrött men känner inget behov av att sova.

hej, mitt namn är sandra. jag är inte normal. nu när jag har klarat av den biten och presenterat mig själv så kan vi väl skippa överflödigt snack om saken. risken finns att jag plockar fram mina blodtörstande huggtänder och bits (fast det kanske är vampyrer som har sådana tänder och inte zombis?).



det var ett tag sen, det håller jag med om. och som vanligt har det hänt sååå mycket i mitt otroligt spännande och händelserika liv.. or not!
eller så är det så att min hjärna har sagt upp sig och åkt på semester med tanke på den bristande sömnen så hur mkt jag än vill förtälja mitt fantastiska liv så går det inte. återkommer när hjärnan signat in igen.






pillipill i näsan.
ta en sup och le din jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0