Det är så illaluktande att det förtjänar ett eget inlägg!

Skrev detta som en fortsättning på det förra inlägget, men vid närmare eftertanke luktade det så illa eftersom jag skrivit om Faluns största lorthög så Han fick ett helt eget inlägg att sprida sin odör i.
Känsliga läsare varnas, en klädnypa för näsan kan rekomenderas.. Jag ansvarar inte för påföljderna och menen man kan få av att läsa/lukta detta inlägg.


Du är en lägre stående form av liv. du är inte värd ens skitigt vatten i mina ögon. du är en värre pina än hårlöss och bajslukt. du är så himla idiotisk.

Vad har hänt?
Hur kan man som förälder till sitt eget barn inte protestera när ens så kallade "flickvän" kallar barnet för diverse elaka ord? hur kan man som förälder neka sitt eget barn rätten att träffa sin egen far? du förstår nog inte vad du går miste om.. det är TRAGISKT! Du är tragisk.

Och du som påstår att ingen har med det att göra mer än du och barnets mamma.. Haha, ack så fel du har. Din såkallade "flickvän" har inte med det att göra, det har du rätt i. Men det är bara för att hon fortfarande inte är torr bakom öronen och luktar kiss. Jag lägger mig i hur mkt jag vill, för jag träffar DIN son mer än dig, jag älskar DIN son mer än dig, jag finns där för DIN son när helst han behöver det. Därav har jag rätten att tycka du är ett avskum, därav rätten att tycka du är en kass pappa, därav rätten att faktiskt på ren svenska hata dig för det du gör mot MIN gudson! (du kanske skulle tänkt över valet av gudmor en extra gång..Så här i efterhand, känns det bra? Haha..)
En dag kommer du få tillbaka.. Hoppas det gör ont, hoppas det svider, hoppas du går sönder.. Du finns inte i mina ögon längre.


HUR KAN MAN SOM FAR PÅSTÅ ATT SITT EGET BARN LJUGER?
Du är så full av skitsnack att hälften vore nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0