Full, vinglig och snygg?

Counting all the assholes in the room...

Jag vet en låt som börjar med den meningen. Skulle man räkna alla arslen i detta rum så är det bara ett, fan vad jag känner mig som skit för tillfället.
Det är fredag och jag vill ut, ut, ut. Jag vill vara full o snygg (hur nu det går ihop, har aldrig sett en endaste människa som är snygg full..).
Jag vill vara full o dansa hela natten lång. Jag vill vara full och springa på nån töntig efterfest bara för att Du är där. Fuck vad jag är patetisk.

Det är fredag och inte en jävel ska ut för det är helg INNAN löning och det är dötrist på krogen en fredag.
Orka med mig själv.
Dessutom om jag inte hade gått igenom detta inlägg typ 348573987456 gånger skulle ni nog tro att jag lider av grav dysleksi.. Men tyck inte synd om mig för det. Jag gör det så bra själv idag!




Menjodåsåatte....
Det var en gång.. Och den var grusad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0