Gråben o Hjulben, Sveriges nya modeller?

"Det är aldrig okej att kyssa en pojke. De dregglar över hela dig... Det var därför jag slutade med det."

Fast vore inte världen väldigt tråkig om man inte pussades?
Mer pussar till folket!

Fast inte från mig för jag är ju både kysk och ointresserad av sånt där tjafs.

Sitter och blickar tillbaka över mitt liv, eller iaf den senaste tiden, typ 1 vecka eller 2 bakåt.
Närmare bestämt till en specifik kväll i Norslund hos en tjej som har sett in i min framtid. Framtiden ger jag inte mkt för för det är alldeles för lätt att bara säga allmäna saker som passar in på dem flesta.. Men det hon sa om att jag har någon med mig, någon som inte syns, tror jag på alldeles ypperligt. Har vetat det själv men nu fick jag det bekräftat och dem senaste dagarna har jag kännt det så mkt starkare.

Så för att det ska vara rättvist; Hej mormor, jag vet att du är där! Så sluta göm dig nu du är dålig på det.






Posera lite hjulbent är väl snyggt?

Nog sagt om det, jag vill inte stöta mig med Sveriges modebloggselit, inte för att jag tror dem är inne o snokar runt på min blogg som jag snokar på deras. Men om så vore fallet.. Haha, räta på benen kvinnor!


Jag saknar.. <3



AAAAAAAAH, ge upp o skaffa dig ett liv.
Men tjarå så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sandra!

inte visste jag att du läser min blogg :P

haha, du skriver knasiga saker i din blogg ibland du. :D



puss på dej

2008-11-20 @ 21:08:59
Postat av: Anonym

öh, det förra inlägget var från mej förresten ;P

2008-11-20 @ 21:09:45
Postat av: Anonym

men vafan, det syns ju inte vem det är ifrån.

det är caaarro för tredje gången. damn it.

2008-11-20 @ 21:11:09
Postat av: carro/Häxan

Bra att du pratar med henne. Tror hon gillar det!

:D

2008-11-20 @ 21:52:12
URL: http://caroline1981.blogg.se/
Postat av: Carro/Häxan

HaHa, Det tror jag inte hon gör. Om du lyssnar tillräkligt mycket, kanske du får dig ett eller annat råd av henne... :P

Gäller bara att veta om det är du eller hon som ger råd, eller om det är ditt "högre jag"...

2008-11-20 @ 22:29:41
URL: http://caroline1981.blogg.se/
Postat av: carro/Häxan

Klart du får komma tillbaka!! :D

2008-11-20 @ 23:22:29
URL: http://caroline1981.blogg.se/
Postat av: Carro/Häxan

jaha, Ska häxan boka en tid redan nu eller vill du vänta och hoppas på att julen har nått gott med sig?

2008-11-21 @ 13:09:24
URL: http://caroline1981.blogg.se/
Postat av: Carro/Häxan

Anar nu vid närmare eftertanke att det kanske var bil och matta du menade.. Självklart isåfall, Väntar bara på att snön ska dyka upp, sen blire tuta och köra..

2008-11-21 @ 13:11:53
URL: http://caroline1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0