Perukmakerska? - Mitt nya kall.

Är det meningen att man ska återskapa sin dag i textformat eller är det meningen att skriva saker som folk kanske vill läsa. Eller varför tror jag att folk vill läsa mitt svammel? Det är ju inte direkt det mest innehållsrika raderna som dyker upp och ner på denna blogg.

Men vet du va, jag skiter i vilket och skriver allsköns bajs jag vill. Läs och njut eller tacka för dig och gå hem!




Sentimental är inte min melodi men ändå, jag blir det så fort jag läser ett sms som påminner om en viss person. Tack gode gud att jag har raderat nästan allt som har med honom att göra ur mitt liv. För jag undrar hur det skulle sett ut annars.. Jag skulle nog sitta och böla värre en värsta lipsillen. Han berörde något inom mig som är ganska svårt att ta bort, även om det bara var en kort tid vi hade tillsammans han det hända så mkt som betyder en hel del för mig. Det är med en bitterljuv känsla jag tänker tillbaka och minns.. Jag vill glömma men ändå inte, vill på nått sätt för alltid ha hans minne, doft och smak bervarad inom mig. Får jag det, fast det aldrig var på riktigt?


Var det igår vi var ute och körde Martina? Jag har blitt senil på äldre dar..!
Skitsamma, spelar ingen större roll när det var, det har hänt i alla fall. Och det var verkligen amatörernas julafton, haha!
- "hur ska den här sitta?"
- "gör man såhär?"
- "det ser inte riktigt rätt ut, men va fan vi provar!"
- "ja, vi kan ju inte mer än tappa vagnen liksom.."

ääälskling; det var underbart! :D
Sen Max och fettomat på kvällen, jag som aldrig har gillat Max, tänk vad ett år i Skåne kan göra med ens smaklökar! Max och Martina är speciellt, gott och balsam för själen. Guu så poetiskt ;)


Yey, over and out. Dags att slita sitt hår i brist på rikedom. Undrar om man kan sälja sitt hår till flintskalliga och undrar vad dem skulle betala?
Tror jag ska kolla upp marknaden för avslitet hår innan jag skrider till verket.


Break a Leg!

Kommentarer
Postat av: Martina

hahaha åh i love yooou!

2008-11-19 @ 12:37:33
URL: http://theamartina.blogg.se/
Postat av: Martina

Hahah ååh i love you! Nu har jag skickat den här kommentarjäveln tre gånger. Så tro inte att jag är mer senil än du om det är så att alla tre faktiskt kommer upp till slut.

2008-11-19 @ 12:40:42
URL: http://theamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0