Det var en gång, den var grusad.

På mitt golv bland skärvor och glas..
Ska jag stampa barfota och sjunga falskt idag.


Det är segt, det är trögt och det går långt mellan gångerna. Men livet på en pinne är inte alltid lätt.

Min älskade, vad jag vill att du ska bli min. Att det ska vara du och jag i evigheten. Du skulle få det så bra, jag skulle göra allt för dig. Men verkligheten är verkligen en helt annan, du är inte min och som det ser ut nu kommer det aldrig att bli så heller. Faaaaaaan, livet är så jävla orättvist ibland. Du skulle slippa bekymmer, du skulle få ett underbart liv och för en gångs skull vara lycklig. Jag skulle vara lycklig. Vi skulle göra varandra lyckliga. Det är meningen, kanske inte här, kanske inte nu, kanske inte i detta universum. Men nån gång ska det bli DU och JAG.

Älskade Rebel. (JA, det är en häst för er puckon som inte fattade det..)





Skrivlusten försvann som en fis i rymden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0